Blog


PRacownicy o dobrych relacjach czyli subiektywny blog pracowników agencji PublicumPR. 

PUBLICUM PR BLOG

Agencja


Publicum PR działa na rynku nieprzerwanie od 2010 roku.

Obecnie to największa tego typu agencja na terenie Polski północno - wschodniej. Podstawą naszego działania są długotrwałe i stabilne relacje z partnerami: klientami oraz przedstawicielami mediów. Dowodem na to jest wieloletnie zaufanie, którym obdarzają nas firmy, instytucje oraz osoby, powierzając nam pod medialną opiekę swój wizerunek.

Kluczem dla realizacji założonych celów są zaplanowane, systematyczne, comiesięczne działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi PR.

Janusz MroczkowskiJanusz Mroczkowski

CEO / Founder

Odpowiedzialny za: zarządzanie Agencją, relacje z klientami, media relations, strategie PR

+48 501 035 853
janusz@publicum.pl

Patryk

Social Media Director

Odpowiedzialny za: media społecznościowe, copywriting, foto, grafika, działania reklamowe

+48 502 999 179
patryk@publicum.pl

Agnieszka

Media Relations Director

Odpowiedzialna za: relacje z mediami, tworzenie press releases

agnieszka@publicum.pl

Mateusz

Creative Director | Digital Communication Planner

Odpowiedzialny za: realizację projektów w social media, działania reklamowe

mateusz@publicum.pl

Ewa

Social Media Junior Manager

Odpowiedzialna za: realizację projektów w social media

ewa@publicum.pl

Urszula

Media Relations Specialist

Odpowiedzialna za: relacje z mediami, tworzenie press releases

ula@publicum.pl

Jędrzej

Senior Social Media Manager

Odpowiedzialny za: realizację projektów w social media, grafika, foto

jedrzej@publicum.pl

Ilona

Community Manager

Odpowiedzialna za: realizację projektów w social media

ilona@publicum.pl

Oferta


Kompleksowa obsługa marki 360st z użyciem kreatywnych instrumentów, sprawdzonych metod oraz precyzyjnie dobranych kanałów komunikacji. Jako jedna z niewielu agencji PR specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Rozumiemy i czujemy ten wyjątkowy biznes, który wymaga innego spojrzenia, kompetencji, rozumienia potrzeb franczyzodawców i problemów franczyzobiorców oraz mechanizmów decydujących o rozwoju przedsięwzięć tego typu. Współpracujemy z czołowymi markami franczyzowymi w Polsce.

 

Public Relations

 

Media relations

Social media

Copywriting

PR produktowy

PR Korporacyjny

PR Polityczny

Strategie komunikacyjne

Strategie antykryzysowe

Strategie CSR

 

Promocja i Reklama

 

e-Marketing

Zakup reklam w mediach

Nadzór i produkcja reklam

Facebook Ads

Google AdWords

Sesje Foto i Spoty Video

Klienci


Podstawą sukcesu są systematyczne działania. Na przestrzeni minionych lat mieliśmy przyjemność pracować na rzecz klientów reprezentujących różne branże i będących w różnych fazach rozwoju - od start up'ów po międzynarodowe korporacje.

Projekty


Poniżej nasze przykładowe realizacje.

Media


Współpracujemy z dziennikarzami i wydawcami wszystkich rodzajów mediów: regionalnych z obszaru całego kraju, ogólnopolskich, ogólnotematycznych, branżowych i specjalistycznych, tradycyjnych oraz elektronicznych.

Śledź nasze biuro prasowe! Bądź na bieżąco i korzystaj z aktualnych newsów i materiałów eksperckich tworzonych dla naszych klientów.

BIURO PRASOWE (Whitepress) NOWE BIURO PRASOWE (Prowly.com)

bialystokonline

money.pl
murator

onet male

poranny male

puls biznesu male

tvp bialystok male

wp male

wyborcza male

 

Kontakt


Zainteresowała Cię nasza oferta?
Poszukujesz zaufanej i doświadczonej agencji PR?
Skontaktuj się z nami jeszcze dziś!

Biuro PublicumPR

Spotkania umawiane telefonicznie


Ciołkowskiego 2/3 lok. 39 - 41, Białystok 15-264

+48 501 03 58 53

pr@publicum.pl

NIP 568-151-05-19

Godziny pracy

Pon. - Pt. 8.00 - 17.00

Sob. - Nd. nieczynne

 

INFORMACJE NA TEMAT RODO, DANYCH OSOBOWYCH I PLIKÓW COOKIES

Ta strona używa plików cookies (ciasteczek), dzięki którym może działać lepiej... Dowiedz się więcej

Czym są pliki cookies?W celu dostosowania treści i usług dostępnych za pośrednictwem serwisu publicum.pl (administrator serwisu) może używać tzw. cookies, tj. danych informatycznych, zapisywanych przez przeglądarki internetowe zwykle w postaci niewielkich plików tekstowych, przechowywanych w urządzeniach przeznaczonych do przeglądania stron internetowych.Cookies zwyczajowo dzieli się na dwa rodzaje, zależne od sposobu ich wygaśnięcia:
stałe - pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach tych plików lub do chwili ich ręcznego usunięcia przez użytkownika,
sesyjne - pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej.

Do czego wykorzystywane są pliki cookies? Cookies wykorzystywane są przez biblioteki i wtyczki oprogramowania Platformy, umożliwiające zarządzanie podstronami w panelu administracyjnym oraz pozwalają zarządzać publikowanymi treściami. Dotyczy to w szczególności:

  • sposobu prezentacji treści (wczytywanie preferowanego stylu CSS)
  • prezentowania własnych sond/ankiet
  • wykorzystywania wtyczek zewnętrznych usług, np. serwisów społecznościowych (Facebook, Google+) lub o charakterze statystycznym (Google Analytics).Administratorami zewnętrznych cookies są administratorzy generujących je serwisów zewnętrznych. Używanie cookies ograniczone jest przez serwis kosacki-budownictwo.pl do niezbędnego minimum, z uwzględnieniem świadczenia usług na wysokim poziomie. Czy pliki cookies używane są do przechowywania danych osobowych? Pliki cookies używane w ramach serwisu nie są używane do przechowywania danych osobowych. Czy jest możliwe usunięcie zapisanych plików cookies lub wyłączenie możliwości ich zapisywania? Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarki internetowe) domyślnie umożliwiają umieszczanie plików cookies na urządzeniu.

    Użytkownicy serwisu oraz ich Klienci mogą w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies, przy czym wyłączenie obsługi cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych oraz w panelu administracyjnym (przykładem niekorzystnego wpłynięcia na funkcjonalność oprogramowania może być nieprawidłowe wyświetlanie sondy internetowej lub niepoprawne generowanie statystyk przez usługę Google Analytics). Możliwe jest również usuwanie cookies z urządzenia. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies", jak również ich usuwania, dostępne są w ustawieniach wszystkich popularnych przeglądarek internetowych.